zelalnazbas Merhaba kızlar bebeğimin dil bağı var fakat emme de problemimiz yok aslında biberon meme her şekilde emebiliyor fakat konu emzik olunca uykuda yada sakin anlarda tutuyor ağzından düşürüyor ne yapabilirim önerileriniz var mıdır