Bebeğim 3ay 25 günlük erkek bebek . Doğum kilosu 3530 , 4 gün sonra kontrol ettiğimizde 3475 oldu . İlk 2 ay anne sütü ve mama ama daha çok anne sütü şeklinde gittimm. En son 3 ay kontrolüne gittiğimde 7910 gr dı . Şimdi ağırlaşmış 9 a yaklaşmıştır diye düşünüyorum . Şuan sadece anne sütü alıyor biz mi tombikiz , biraz az verdim . Açıkçası beslenme rutini de pek yok ilk zamanlar tabiki 2 saate bir emzirip ya da mama verdim ama sonra ne zaman ağlarsa acıktığını düşünürsem verdilm. Etrafımdakiler pek zayıf çocuklar ya da biz mi çok üstündeyiz bilemedim .