Busraaamm Kızlar 2 sene önce spiral taktırdım bu ay nedense adetim bittikten sonra kahverengi akıntı gelmeye başladı bu neyden olmuş olabilir sizdede böle ara lekelenme ler oluyormu
birazquality Busraaamm geçen reglimde benim de oldu ya 8 aydır spiralliyim acaba bu ara kanama regl gecikmesine sebep oluyor mu
Bade5 Busraaamm ara kanama normal. Benim hem adet süresini hemde miktarını çok artırdı ara kanama da oluyordum çıkarttırdım
Alpyigit3434 Busraaamm neden oldu acava benim de olurdu ama o cevap verdiğim sıra çok oldu sonra geçti
birazquality Busraaamm stres bastı beni de yaa yarın doktora gitmeyi düşünüyordum spiralin kaymasından da endişelendim açıkçası
birazquality Busraaamm gittim ben manyağım sürekli gidiyorum beni görmekten bıktılar artık nisanda gittim en son🤣