kubrayusufaktas Selam hanımlar 1 ay 3 günlük bebeğim var çok şeyi bilmiyorum meme ve mama ile besliyorum 60 cc 2 saatte bir bugün ayaklarını karnına çekip çok huysuzlandı gazı çıkarmak çok zor oldu mamadan ne yapsam fikir verir misiniz
mavera316 kubrayusufaktas merhaba aynen benim de bebeğim sizinle aynı 2 gündür gazdan mahvolduk emiyor ama arada mama da veriyorum siz her beslenme sonrası mı veriyorsunuz mamayı nasıl
eniyisimavi kubrayusufaktas gazın kesin mamadan olduğunu düşünüyorsanız mamayı değiştirebilirsiniz ama sütünüz de yapıyor olabilir. Gaz konusunda anladım ki be yaparsak yapalım bu bir süreç ve bunu bebekle birlikte çekeceğiz maalesef 🥲 o dönemde ben relactaz damla kullanmıştım memnun da kaldım nurse damlaya göre daha etkiliydi
mavera316 kubrayusufaktas bana da doktor böyle söyledi her emzirmeden sonra 40 veya 60cc arası verin dedi bide probiyotik damla verdi gaz için sindirim sistemini düzenliyormuş ama henüz alıp kullanamadık