Merhaba arkadaşlar 10 ay 1 haftalık oğlum var . Önceden günde 3 - 4 kez kaka ve sayısız da çiş yapardi. Çiş de sorunumuz yok şükür de kaka yapma 3 - 5 günü bulabiliyor. Kabızlık tan mıdır yada başka bir sorun mu var bilemiyorum. Bu durumu yaşayan varmi ? Önerileriniz neler?