aptpt Benim yenidoğan bebeğimde aynı problem var. Dediğiniz gibi aşağıya doğru sarkınca bacakları ve ayakları morarıyor, dikleştirdiğimde eski haline geri dönüyor. Morarmalarda maalesef kalp sorunu olabilirmiş, ben de çok korkup bugün kardiyolojiye götürdüm eko çekildi ve çok şükür bir şey çıkmadı. Doktor bu tarz morarmalar normal kabul edilebilir ama bakılmasında fayda var dedi. Siz de ne olur ne olmaz çocuk kardiyolojisine ya da daha öncesinde takipli olduğu çocuk doktoruna götürebilirsiniz