dunnobeck 16 günlük bebeğim emerken sütü ağzında biriktirip uyuyakalıyor, sonra bütün sütü yutmadan dışarıya döküyor 🫠 Bu sorunu nasıl çözebilirim aynısını yaşayan var mı? Çenesine dokunup ayaklarını sıkıyorum uyanması için ama işe yaramıyor
birerkekbirkizannesii dunnobeck aşkım vallahi bazı bebekler öyle benim kızım altı ay girecek hâlâ öyle ağzında tutuyor yuttu mu yutuyor tuttuğunu da tutuyor
aleyyss Doyduysa fazlası ağzında kalıyor onu atıyordur. Ama yeteri kadar emmiyor uyanmıyor gibi bir problem varsa emzirmeden önce ilk altını açın uyanacaktır.
aleyyss dunnobeck Eğer sarılık gibi bir probleminiz yoksa değerleri düzenli kontrol ediliyorsa yani yenidoğan uykusu çok normal bu şekilde olması zorlu bir süreç ama sabretmek gerekiyor sık sık topuklarını sıkmaya devam edin altını açın ama kapatmayın mesela kucağınıza öyle alıp emzirin eğer üstü birden fazla kat giysiyse yani çok sıcaksa vücudu sarmalamayın sıcak onu daha da mayıştırıp uyumasına sebep olacaktır çünkü bizde sarılık vardı o yüzden çok uyurdu sürekli bunları deneyerek emzirirdim henüz küçükte oldukları için emmek yoruyor onları yeteri kadar emmediği için sütü saĝıp biberonla takviyede yapıyordum.
dunnobeck aleyyss teşekkür ederim söyledikleriniz için 🙏🏼 Sarılığımız yokmuş, büyük ihtimalle sıcaktan oluyor uyuyakalması 🫠 Ben de sağıp vereceğim ememezse