AlparslanMom61_ çok kez döndüm. Kızıldan sarıya sarıdan kızıla. Röflenin üstüne gidip kızıl boyuyordum sonra sıkılınca gene açtırıyordum. Sonuç? Yıpranık yanık ve kopmuş üç tutam saç 😂 hamileyken saçım sarıydı aktı uzadı ilk defa kendine geldi, doğurdum hemen gidip kestirip bakır yaptım şimdide kızıl yapacağım 😂 benim tavsiyem önce saçını kırdırıp bir süre bakır kullanman. Sonra bir sürece girip yavaşça açman. Çünkü keskin dönüşler saçını mahveder. Uzun süredir kızılsan hemen açılmayabilir sarıya döndükten sonra mutlaka turunculaşma yaşayacaksın. İlla çok istiyorsan çok iyi bir kuaförde bakımlar eşliğinde yaptırmalısın 🤦🏼♀️