Kızlar hayırlı günler bugün öğlene kadar oğluşumun hiçbir şeyi yoktu bugün tam 5 aylık oldu öğleden sonra ateşi çıktı en yüksek 37-8 gösteriyor şu an biraz su yaptım kafasına vücuduna koymuştum biraz düşmüştü şimdi yine çıktı ağrı kesici falan verdim ateş düşürücü olarak düşmedi uygulayacağım başka herhangi bir taktik var mı tecrübeli annelerimi önerilerinizi açayım