Canoglum_00 Merhaba arkadaşlar 3 tane dişimi çektim daha önce hamilelikte çok sıkıntı çektim dişten implant yapmayı düşünüyorum ama çok korkuyorum üniversite hastanesinde düşünüyorum özellerde aşırı pahalı yapanlar memnun mu acaba acısı var mı nasıl bi süreç
CheriBlossom Canoglum_00 bende 3 tane yaptırıyorum 2 hafta sonra ölçü alınacak 3 haftayada dişler takılmış olucak inşallah
mervee345 Canoglum_00 Merhaba bende yaptırmayı düşünüyorum da üniversite hastaneleri ücretsiz falan mı oluyor yoksa özele göre daha uygun fiyat mı
Canoglum_00 mervee345 bi tık daha uygun oluyor inanki bende daha sormadım araştırıcam bi çünkü normalde aşırı pahalı
CheriBlossom Canoglum_00 teşekkür ederim inşallah darısı senin başına canım yine ağrı oluyor ama katlanılmayacak gibi değil o kadar da olur zaten🤭
whiteblack Ben ocakta takıldı bugün yerinden oynadı normal mi bilmiyorum ama şu ana kadar sorunsuz kullanıyordum güzeldi yani