denimomy emzirirken uyutmaya çalıştım öncelikle uyursa uyandırdım emzirme bitince biraz oyun oynattım sonra alt değişimi duş gibi rutinleri yapıp odaya geçtik ilk bir kaç gün kucağımda mayıstırp beşiğe koydum ağladığında hemen almadım bekledim bir iki dakika sonra aldım tekrar mayıstırıp uykuya dalmadan koydum ilk günler 1 saatten fazla uğraştım ama zamanla süresi kısaldı suan beşiğe koyuyorum yanında bende uyuyormuş gibi yapıyorum uykuya geçşyor