hasgucmen ben kararınızı etkilemek istemiyorum, eğer kapalı ameliyat ihtimaliniz varsa ameliyat açığa göre daha hafif geçiyor. Yoğun bakıma bile girmedi oğlum çok şükür. Sadece çok küçük olduğu için çok üzülmüştük. Kapalı ameliyat çok kısa sürüyor 40 dk da çıkmıştı. Ameliyattan çıkınca ilk saatler çok zorlu ama sabah ameliyat olduysa akşam hiç olmamış gibi gülüp eğlenebiliyor bebek. Çok geçmiş olsun bende aynı yollardan geçtiğim için yardımcı olmak istedim insan çok korkuyor istemiyor hiç bebeğinin bıçak altına yatmasını