Özel hastanede doğum yaptım 42000 doğum ücreti ödedim 28 gün yenidoğan hersey ücretsiz dediler sarılık oldu 6000 oda parası aldılar 3. Günde 16. Gün gaita testi yaptılar acilde 2600 tl ona ödedik ertesi gün çocuk doktoru yaptı gaita testi ücretsiz para almazlar dedi hastanede kaç kişiye dedik acilde yaptıkları test için her görüştüğümüz başka birşey söyledi bu iki şey için hastane ile görüştük doğru düzgün birşey söyleyemediler bizde sgk başvurduk bugün 6000 tl olan oda parasını geri aldım bence o testi vermeleri gerekiyordu ama onunla ilgili birşey demediler başvurmasaydık kalmıştı ben zaten 28 gün takibi de adam akıllı yapılsın uğraşmayalım diye özel tercih etmiştim