Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 1 ay 2 günlük.
Geceleri zorla uyandırıp 3-4 saat aralıklarla emziriyorum ama beş dakika emiyor ya da emmiyor. Bu konuda ilk defa gittiğim doktor bilgilendirmesi biraz değişik geldi. Bu arada kilo alımımız çok güzel.
Sağlık ocağındaki ebemiz artık şeker düşmesi olmaz 4-5 saatte uyandırabilirsiniz demişti.
Bizim gibi olup gece beslenmesini kaç saate bir yapıyorsunuz. Bilgilendirir misiniz