Annecik-06 Kızlar bebeğim 10 aylık süt ürünlerine filan alerjisi vardı o yüzden alerji maması kullanıyorduk ama artık alerjisi geçti ama alerji mamamız çok var onları kullansak olur mu ki acaba
aselkussum Annecik-06 görmüştüm bı kaç kişi kullanmaya devam eden bebekleri tadına alıştığı için ama bence normal mama deneyin tolere ediyomu gözlemlersiniz hem alışmış olur sindirim sistemi yeni mamaya besin denemelrinizde kolay olabilir