Kızlar üçüncü Sezeryanımı olalı 9 ay oldu hepsi ard arda. Ama her iki ameliyat sonrası incecik oldum hep çok zayıftm bu üçüncü de karnıma bastırma olmadı kum torbası konulmadı ondan mı bilmiyorum aşırı göbek kaldı 7 8 aylık hamileyim sanki çok canım sıkılıyor. Nasıl gidecek bu