Oğlum 4 ay 5 günlük. Beni emmeyi bıraktı. Sağarak vermeye başladıktan sonra da sütüm azaldı, doyurmuyor. Formül mamaları denedim. Yemiyor anne sütüne alışık olduğu için. 3 haftadır mücadele ediyorum. Hipp in tahıl karışımlı organik maması var. 4.aydan itibaren kullanılır deniyor. Ama çekiniyorum. 4. Ayda kullanan var mı acaba?