Bebeğim 33 günlük hem emziriyorum hem de hipp 1 mama veriyorum 3.04 gündür fark ettiğim emmeye başlar başlamaz kaka yapıyor aynı şekilde mamayı yerken de bittikten sonra da sürekli böyle kaka yapması normal mi 3.04 gün öncesine kadar bu kadar yoğun değildi kaka yapması acaba midesini ya da Bağırsakları üşütmüş olabilir mi 😏😏