Kızlar merhaba. Ben ilk oğluma 3 yasina yakın tek doz nimenrix yaptırmıştım. Hemsire tam koruma sağlamasi için tek doz da bexero önermişti. Bir türlü nasip olmadı. Şimdi 3 ay sonra okula başlayacak, ne yapıp edip yaptırayım diyorum: bu şekilde yaptıran var mı ve tam koruma sağlar mı? Onunkiyle birlikte iki yaşındaki küçük oğluma da aynı diğerine yaptırdığım gibi nimenrix yaptıracağım. Kimisi bu aşılarla ilgili 3 yıl koruyor falan demiş anlayamadım çocukluk dönemi boyunca korumaz mı? Şimdiden teşekkürler