marryece doğum yapalı 4 ay olacak. İlk ay çok terliyordum sonra geçmişti. 2 haftadır yine başladı aşırı terliyorum geceleri su içinde uyanıyorum gündüz sıcakta zaten işkence gibi. Değerler ile alakalı mı yoksa emzirdiğim için mi ? sizde de böyle mi
1kuzuannesi marryece hormonal canım bir de havalar çok ısındı o yüzden bende aynıydım su olurdum resmen ama 6 aydan sonra azaldı