marryece doğum yapalı 4 ay olacak. İlk ay çok terliyordum sonra geçmişti. 2 haftadır yine başladı aşırı terliyorum geceleri su içinde uyanıyorum gündüz sıcakta zaten işkence gibi. Değerler ile alakalı mı yoksa emzirdiğim için mi ? sizde de böyle mi
anneann marryece bendede böyleydi ve aşırı pis kokuyordu daha sonra deotak deodorant aldım rahat ettim
[silindi] marryece benim 30 gün falan sürdü yaklaşık olarak gündüz terleme yoktu ama gece yıkanmış gibi oluyordum. Havlu serip yatıyordum o da ıslanıyordu ama sonra bir anda kesildi çok şükür