Kızlar 60 kg ile hamile kaldım. 90 kg ile doğuma gittim. 3 ay içinde hepsini verdim stresten. Bebeğim erken doğmuştu küvöze girmişti ondan dolayı. 3 ay içinde 60 kg geri düştüm. Şu an 1 sene oldu neredeyse 64 kg um 60 kg fazlam var ve göbeğim 5 aylık hamile gibi nasıl gidecek göbeğim spor vs nasıl hareketler yapıyorsunuz. Emzirmiyorum bebeğim hiç emmedi hep sağımla besledim bu ara bıraktım sütüm bugün sağdım hala var . Yeniden başladım artıracağım. Önerileriniz nedir