travel sistem bebek arabası kullanıyor musunuz kullanıyorsanız pusetsiz bölümünde fermuarlı takılabilen kısmı var orayı yazın kullanıyor musunuz yoksa bi tek kışın mı kullanılıyor bu zamana kadar hep poşetini kullandık e artık diğerinde rahat rahat yatsın kuzum dedim ama o fermuarlı yeri çok kalın geldi bana kışlık gibi e yazında güneş geliyor ayaklarına bilemedim sizden fikir alıyım dedim!<