minosu bende idrarla çgrendim 4. Haftada (sat a göre) hastaneye direkt 8. Haftada gittim, neden geç olsun zaten bir şeyler yolunda gitmiyorsa kan da verseniz bi anlama gelmicek, ilk gebelik olsa pıjtılaşma vs bakılır dicem ama saglıklı bir dogumunuz olmuş o yizden 2. De koştur koltur gitmenize gerek yok 2 gğn geç gidersiniz bir şey olmaz içiniz ferah olsun