feyzanuur merhabalar. şekersiz reçel deneyeniniz var mıdır? internetteki tariflere bakıyorum tatlandırmak için bak ve pekmez var tarifte. şekersiz olsun derken zehirlencez. elma konsantresiyle ilgili bilgim yok, şekersiz elma konsantresi katsam nasıl olur?
annesinintatlisi feyzanuur pols gurme diye bir marka var hurma suyu konsantresi kullanıyor recellerinde, onu yemiştim tadı yaptıklarımızdan hiç farklı değil
ftm06 feyzanuur bunu bende merak ediyorum çilek var bebeğime nasıl muhafaza etcem diye sormuştum şekersiz çilek reçeli dediler tastlndirici giriyor onada
ftm06 feyzanuur tarif varmı ne reçeli yapıyorsunuz oda yüksek isisda zararlı değil mi ama bilmiyorum soruyorum bilginiz varmı
Neslihann37 feyzanuur ben sadece bir kavanozluk yapmıştım çilek ve kayısı. İçine yarım çay b elma suyu konst koydum çabuk bozulabilir siz yemeyecekseniz ya da az tüketiyorsanız bir kavanoz falan yapın
Neslihann37 feyzanuur recelden daha az şekerli yine reçel gibi ama işte dayanma süresi az bir hafta sonunda üstü beyazlasmaya başlamıştı
feyzanuur ftm06 elma konsantresi ile ilgili bi şey okumadım. chatgptye sordum pişirilmesinde bi sakınca yok diyor ama ben çilekleri kendi suyunda pişirdikten sonra elma konsantresi eklemeyi düşündüm
Drn123 feyzanuur çilek vişne gibi meyvelr şekere yatıyor öyle reçel oluyor Ama dut incir gibi reçellere şeker katmasanız da olur çok şekerli kendi basına zaten
feyzanuur annesinintatlisi paketli olan her şeye biraz mesafeliyim 🥲 elma suyu konsantresiyle bi miktar yapıp deniycem
feyzanuur oylesinebiri__ hazırlarda en güvenilir marka bile olsa koruyucu vs mutlaka oluyor malesef🥲 kendimizinkiler önemli değil de bebişe ayrı yapcam elma suyu konsantresiyle
feyzanuur Drn123 şimdi biraz daha araştırdım şeker yerine elma suyu konsantresiyle yapılabiliyomuş aynı yöntemle. oğluma bi miktar öyle yapcam gerisini normal yapcam artık. teşekkür ederim yorumlarınız için🙏🏻🩵
annesinintatlisi feyzanuur içeriği temiz sadece meyve, hurma suyu, limon suyu ve chia tohumu var ben de o yüzden tercih etmiştim yoksa etmezdim 😊