kitapkokusu_ Bebelac Gold kullandım ben bir uçuk sene ama sonra daha iyi beslesin diye sma comforta geçtik herhangi bir sıkıntı yaşamadık . İcimide güzeldi yumuşakti yani oğlum severek içerdi ikisinide. Bebelacta bir tık balık yağı kokusu gelirdi ama sma da o koku daha daha hafifti