Antibiyotikle çabucak atlatırsınız. Biz 1,5 aylıktık idrar yolu enf. Olunca antibiyotik kullanınca çocuk bir rahatladı bende rahatladım. Gaz diye kolik diye geçirdik bir haftayı meğerse başkaymış işte. Düzenli kullanın hiç bisey kalmaz. Geçmiş olsun 💐