Masalina12 bunu vücut üretiyor herkeste böyle olmuyor benim 1,5 sene oldu hala ilk günki gibi izi durur keloid oluşturmuş vücudum. bi arkadaşım çocuk düşünmediği için lokal anesteziyle aldırdı 2 ay sonra vücut tekrar üretti yine aynısı oldu o yüzden aldırsanız da o kabarıklığı vücut yine oluşturacak