Hayırlı geceler
Kızlar 12 Mart 2019 da normal doğum yaptım afedersiniz dikişlerim arka makatıma kadar vardı ilk başlarda çok zorluk çektim dikişlerimden huylandım afedersiniz özür dilerim 🙈 2 ay sonra ben cesaretimi toplayıp elimi oraya götürdüm temizliği için ama orda bişeyler yırttıydı gibi oldu canım çok yandı o günden beri küçük ihtiyacımı yaparken ve eşimle birlikte olurken canım çok yanıyor çok kötü oluyorum doğumum 13 saatlik suni sancı ile oldu doktora gitmeye korkuyorum başına böle bi durum gelen var mı geçer mi doktora kesin gitmelimiyim yardımcı olun lütfen