Merhabalar bebeğim 4 buçuk aylık mama olarak sma comfort kullanıyoruz çünkü gazlı bir bebekti ama artık gaz sorunumuz çok azaldı kendi yapabiliyor , 5. Ayda ek gıda tadımları ile birlikte mamayı değiştirmek istiyorum Bebelac golda geçmeyi düşünüyoruz , kullanan varmı , kullanıcı yorumları olarak bir çok mama markasından daha iyi gibi gözüküyor