Merhaba kızım 5 yaşında okula gidiyor sınıfında 2 kız topuklu ayakkabı giyiyordu sonra 3 oldular ki zaten 7 kızlar.gecen hafta babasından birkaç kez topuklu ayakkabı istedi babası da olmaz kızım çocuklar topuklu ayakkabı giymez istersen sana babet alalım dedi.neyse bugün yıl sonu gösterileri var dün ogrendim ki bütün kızlar topuklu giyecekmis..baktım babetleri önü açılmıştı salıncakta ama soyulmuş da bugün ayakkabı alacağız babası da napsak alsak mı dedi topuklu dedi ben de bı kere olmaz dedik artık almamamiz lazım dedim fakat farklı olup bakıp içi kalsın da istemiyorum napsam bilemedim siz olsanız naparsiniz.Allah herkese böyle dert versin bu arada ama işte ana yüreği 🤣🤣