sezerrrr 6 ayı bitirdik hala tavan salıncağında uyuyor. Yaz geldi tatile gideceğiz oralarda ne yapacağım bilmiyorum. Bu salıncakta uyumayı nasıl bıraktırabilirim yardımmmmmmm
papatya_17 sezerrrr oğlum da o şekildeydi birgün yatmaz diyerek beşiği kurduk beşiğin sallanma aparatı var altına takılan onu taktık ve hiç korktuğumuz gibi olmadı alışıyorlar di deneyin derim
sezerrrr papatya_17 ya denedim çok sık uyandı aslında uykuya bunaldığı zaman kendi uyuyakalıyor genelde ama gece 3-4 te uyandığında uykuya geçirmekte çok zorlanıyorum