Kızlar bebeğim 35 haftalık doğdu ve doğduğu günden beri çok fazla kan alındı yavrumdan dün muayeneye götürdüm ve doktoru da sinirlendi el kadar bebekten niye bu kadar kan alındı diye normalde 2 aylıktan itibaren başlanması lazım ama biz başlayalım dedi fakat verdiği ilacı ben beğenmedim araştırdım içime de sinmedi sizin önerebileceğiniz kan ilacı var mı