Malum yaz ayı artık keneler çoğaldı. Herkes evde veya beton üzerinde değil. Bazen yeşilliklere oturuyoruz bazen çocuklar çimlerde parkta oynuyor. Nette bir video gördüm. Ve çok şaşırdım. Adam keneden uzaklaşsa da yön de değiştirse kene onu takip ediyor. Yorumlarda nane veya lavanta yağı yazıyor. Ama biraz araştırınca onlar ucucu yağ uzun süreli bir etki yapmaz diyor. Çocuklar için ne tür koruyucu önlemler alıyorsunuz ?
Yada kendiniz için ?
Özür dilerim soruyu düzeltmek zorunda kaldım. Atopik ciltler için de öneriniz varsa çok sevinirim.