zeynep1401 günü geçse de önemli değil diye biliyorum, dinimizde şart diye bir şey de yok konuna gelince de evde 40 uçurma banyosu yaptırıp çok güzel bir fotoğraf çekimi yaptım kızıma hatta 1 ay fotoğraf çekimi yapmamıştım onu da aynı gün yaptım, 1.ayı için kalpli pasta yaptırıp kalpli tulumunu giydirmiştim, baby spa’ya 6 aylıkken götürmeye başladım ben yaşına kadar da götürdüm öncesinde hiç götürmedim.