[silindi] Alperen16 ben çocuğumu götürmedim ama çocukken Yasemin Yalnızküçükçelik e giderdim çok tatlı bir doktordu önceden başkent Hastanesi’ndeeydi şimdi Medicana’ya geçmiş.
iyikiannneyim Alperen16 en son 3000 duymuştum galiba emin değilim ama yeni doğan ise eğer bebek bir kere pata verince 1 ay ücretsiz bakıyor