Uzun süredir arabamız yoktu,yeniler de çok şükür alabildik 🙏🏻Allah olmayan isteyen herkese nasip etsin öncelikle,çocukla arabasızlık çok zordu cidden 🥲Hanımlar şimdi oto koltuğu araştırmaya başladım fakat hiçbir bilgim yok bu konu da.. Nasıl birşey almalıyım? Oğlum 4 yaşında yaşına göre biraz iri bir çocuk,36 kg ya kadar oto koltuğu var ama genişlik bakımından nasıldır acaba rahat edebilir mi? Fiyat bakımından da orta şekerli öneriler bekliyorum,teşekkürler 🫶🏻