Hanımlar kızım 2 aylıkken Etlik şehir hastanesinde ilk kalça ultrasonu yapıldı.Sağ kalçada birqz gelişim geriliği var dendi.1 ay sonra tekrar getir dediler.ben ozaman birde özel doktra göstermek istedim.Özeldeki doktor iki kakçanında normal olduğunu söyledi ultrason bakan kişiye görede değişir dedi…neyse aradan 1 y geçi şehir hastnsideki randevumuza gittik yinede.bu kezde sağ değil sol kalçada gerilik var dediler 😕 benim kafam iyice karıştı.bende tekrar farklı bir özel hastaeneye ortopedi doktoruna götürdüm.bebeğim 3 buçuk aylık olduğu için röntgen çekti.ultrason bebek büyüdükçe yanlış sonuçlar verebilir dedi.Röntgen sonucu normal hiç bir sıkıntı yok dedi.tekrar kontrole bile gerek görmedi.net konuştu.görümcemin oğlundada çıkıklık vardı ama ileri derecedeydi.korktuk içimize sinsin diye farklı bi doktora dha götürdük oda ultrasonda normal oldğnu söyledi.hatta diğer doktorun röntgeninede baktı.ben bunları anlatmk için dün tekrar etlik şehir hastanesine gittim.çünkü bandaj vermişlerdi ordan.doktor bukez kendi baktı ultrasonla.güzelce inceledi ve sağ kalçada gerilik var dedi.sınırda aslında yok desek kendimizi kandırırız riske atmayalım dedi bandaj başladık 😔 bebeğim sürekli ağlıyor uyuyamıyor durmuyor dayanamıyorum…