myprincess1 aemig Seydi Battal Gölgeli harika bir doktor İşinin ehli yorumlarına bakın sizde anlayacaksınız zaten Çok nazik ve bir o kadar ilgili Siz sormadan tüm soruları cevaplandırıyor
ikiprensikiprensesannesi Kesinlikle Dr. Harun Bey . harika bir doktorrrrrrrrrrrrrrrrr sizi dinler, güler yüzlüdür, muayeneden 2 gün sonra bizi arayıp hatırımızı bile sordu . bebeğimin genel durumu hakkında bilgi aldı. hep söylermişlerdi de inanmamıştım meğer gerçekmiş.