_YanakReisinAnnesii Doğruysa eğer çok yerinde bir karar 🤌🏻her gazın frenin yerini bilen direksiyon başına geçmez böylelikle.
Muhammet muazze bence çok çok çok gerekli geç kalınmış bı karardı zaten öyle insanlar çıkıyor ki pes dedirtiyor adeta onca insanın canını hiçe sayan tahtadan eksik olanlar çok