barbiee_ ben puma kullanıyorum oğluma bir modeline bakayım. Ama çorapsız giyidirildiği ve denize sokunca bir şey olmadığı için tercih ettim. İgor falan kesiyor maalesef…
Ayrıyetten 23 numara olarak ta vicconun ışıklı sı var. O da güzel beğendik ama çok büyük geldi mecbur 22 numara aldık.