Kızlar daha önce duyan ve ya böyle bir şey ile karşılaşmış olan var mı? Bugün 22 hafta kontrollerimiz vardı her şey normal dedi sadece bir sorun gördü,su yuttukların da çok az görmemiz lazım ama sizde çok görünüyor su yutması yorum yapmak istemiyorum bilmediğim için araştırma hastanesine göndereceğim raporunuzu dedi.. Sonucun çıkması zaman alır çok acil ise direk dönüş yaparlar ve takibe aldırlar sizi dedi. Çok önemli değil falan tedbir amaçlı gönderiyorum dedi ama yine de içim rahat değil. 😩