betamom ağırlıklı olarak protein tüketmelisiniz. Her gün mutlaka yumurta yeyin 2 tane. Köfte , kavurma bunlar da iyi olur. Bolca da yeşillik. Ben bakliyat da yiyordum , gaz yapar diye yememezlik yapmadım. Hatta yaza denk gelmişti doğumum. Soğuk ve pratik olduğu için ayran aşı çorbası çok yerdim. Onda da yeşil mercimek , yarma, nohut ve kuru fasülye koyuyorum içine.
Benim bir tabağım vardı hamileyken o tabağı koydum ortaya
Çok uzun süre hiç kalkmadı 🤭
İçinde kuru incir
Kuru dut
Kuru üzüm
Kuru kayısı
Çiğ olarak da
Fındık
Badem
Ceviz
Bunlar vardı. Git gel ağzıma atardım. Özellikle emzirdikten sonra yeyince açlık hissi , şeker düşmesi de olmuyordu.
Sütüm de yağlıydı. Sağıp dolaba koyduğumda üzeri tereyağ gibi oluyordu.
Bebeğim 24 aylık oldu hala da emziriyorum.