Ilkgozagrim ben oğlumu paranox ile büyüttüm çok katılıyorum zararlarına vs ama çaresiz kaldığım da hep kullandım ben oğlumu tek başına büyütüyorum çoğu zaman eşim bile nöbette oluyor mecbur kalıyor insan çok şükür 1 Aydır kullanmıyorum sorunları geçti fakat bir zararını görmedim bu bizde olan bişey tabi kesinlikle bir ilacı benim oğlumda sorun yaşamadım diye öneremem her ilaç her bebeğin vücudunda farklı tepkimeler yapabilir 😕