umaytoom Bebeğim bu aralar çok hareketli kenarlarından tutunup yatağın ayağa kalkıyor elele park yatak kullananlar yatagi asagi kademeye alabiliyormuyuz yoksa kalkıp düşecek bi gün korkuyorum artık ben anlayamadım baktım ama yapabilen var mı 🙄😬
Susuu28_ umaytoom bende de aynisi var elele madre 3.5 aylj ust seviyede yatiriyorum ince bi kutu gibi biseyi varya ortasinda onu en asagiya yere koycaksin
betul97_ umaytoom Fermuarını aç en alta koy ben öyle yaptım. Yanındaki fermuarı da açtım kızım oyun olarak girip çıkıyor 😀😀
umaytoom betul97_ yaptık böyle daha iyi oldu biraz alcakta kaldı ama yatağın altına bir kat yorgan koydum