sude22naz yenidoğan bebeğim var kendinden bi kat fazla giydir dediler hep ama imkansız bu sıcakta giydirmek. Hastaneden geldiğimiz gece asla durmadı üzerini çıkardım atletle kaldı ancak öyle uyudu 🥹 ikinci gecemizde sadece zıbınla yattı. Şu an da zıbınla duruyor eldiven şapka çorap falan yok 🫣