Bebeğimizi yeni 8 ayına girdi yürütece bindiriyorum 7,5 ayından itibaren bindirmeye başladım ama indirdiğim zaman böyle etrafına bakıyor hiç hareket etme istemiyor zaten ayaklarının üstüne tam basamıyor diye yapmak istemiştim çok korkuyorum doktora götürmüştük dik duramıyor diye gayet normal 12 aya kadar müddeti var demişti bazı Bebekler geç ilerliyor falan demişti ama adım atıyor ama sadece istediği zaman yapıyor Bunu endişe etmeli miyim acaba veya yürüteçe bindirdiğim zaman neden böyle etrafına bakıyor da hareket etmiyor başına gelen var mı Ne yapmam lazım yürüteç öğrenmesi için öneriniz varsa çok sevinirim