Kuzenimin çocuğu da aynı şekildeydi sürekli boğaz enfeksiyonu ve sonunda Crp si yüksek çıkıyodu doktor ramotoloji bölümüne yönlendirdi şu anda gidiyolar kortizonlu ilaçlar felan vermişler çocuk daha 2 buçuk yaşında genetik olabilir demişler ama kesin bi tedaviside yokmuş aynı şeyleri bizde yaşıyoruz oğlum da 2 buçuk yaşında ve nerdeyse her ay hastanedeyiz sürekli boğaz enfeksiyonu crp yüksek antibiyotik bu döngü devam ediyo bi kaç farklı doktorla konuştum bazı çocukların bünyesi ufak bi enfeksiyona bile büyük tepkiler verebiliyomuş zamanla bağışıklık kazanıcak felan dediler bilmiyorum yoruldum artık çocuk da travma oluştu hastaneye girdiğimiz an ağlamaya başlıyo bende sürekli antibiyotik kullanmak istemiyorum ama başka çaremde yok gibi..