cilekliturtam
Calpol neden verdiniz ki daha birşey yokken. O çıkarmıştır ateşini. Lütfen bebekler rahat uyusun diye yapmayın şöyle şeyler. Üstünü inceltip ılık kompres yapın yeterli zaten. Düşmezse ayak altına limon dilimleyip çorap giydirebilrsiniz.
Bizim de kabızlık sorunumuz vardı, doktorumuz avokado önerdi . Gerçekten işe yaradı tavsiye ederim. Bir de pişik olduğunda bir hafta kadar altı açık yatmıştık yara olmuştu hep. Sudocrem bizde işe yaradı. Çok geçmiş olsun🤲🏼