Merhaba bebeğim 16 günlük. İlk günden beri hep 10 dk emiyor ge doyuyordu. Tek meme yetiyordu. Bu gece aynı sistemle 10 dk olduğunda memeyi brakmaya başladı ama her 40 dk da bir uyandı tekrar emdi. Acaba 10 dk az mı geliyor? Az geliyorsa neden memeyi brakıyor? Ağzından da hep sütler akıyor braktığında sütüm de bitmiyor göğsümü sıktığımda hala geliyor